torstai 17. syyskuuta 2015

the halloween tag

Mut nyt tägättiin tähän, jälleen kerran instassa, ja tykkään mieluummin näpytellä nämä listat tänne. Olisi kivaa tehdä kans videoita, tosin haluaisin höpötellä englanniksi ja mulla ei ole minkäänlaista kameraa millä kuvata tällä hetkellä :/ Onnistuin rikkomaan oman järkkärini tuossa taannoin, joten tässä säästäessä uuteen menee hetki ennenkuin saa laatukuvia tännekään ladattua. Puhumattakaan siitä että pari näyttelykuvaa on vielä ottamatta. Huoh! Mutta nyt tähän halloween tagiin!



1. Lempi halloween-aiheinen elokuva?
- Yllättäen nightmare before christmas tai trick or treat. Molemmat katson joka halloween kuitenkin.

2. Paras halloween-muistosi?
- Parhaimmat muistot on varmaankin tulleet muiden hauskoista asuista naamiaisina.. Yhtenä vuonna oli nasse-setä, mies pelkissä borat- uikkareissa ja viime vuona Darryl tuosta Little britainista.. :D



3. Oletko aina rakastanut halloweeniä?
- Voi kyllä! Pentuna kierrettiin karkkikierroksilla ja pidettiin aina naamiaiset, vaikkei kukaan muu niitä tehnytkään :D Naamiaiset, herkut, koristeet, tunnelma, kirpeä ilma! Rakkautta <3 Puhumattakaan siitä miten tärkeä juhla tämä on minulle jo uskonnollisista syistä, on muutenkin juhlan alkuperä hieno ja tärkeä.

4. Miten pääset halloween tunnelmaan?
- Öh no. Halloween tunnelma on koko ajan? :D



5. Parhaat halloween koristeet?
- Ääääääää apua. Mä en ymmärrä miten pitäis valita mitään.. Kynttilät? Lepakot? Käärmeet? Asiaankuuluvat vaatteet ja asusteet?`En mä tiedä!

6. Lempi syksyn tuoksusi?
- Mä en migreenin takia voi käyttää hajuvesiä enkä mitään voimakkaita tuoksukynttilöitä jne. Melkein kaikki pitää olla mahdollisimman hajutonta.. Siispä vastaankin se tietty syksyn tuoksu, mikä leijailee alkusyksystä ilmassa. Lehdet, märkä ruoho, kirpeä tuuli, marjat.. Paras tuoksu koko maailmassa.



7. Lempikarkki?
- Mä en niin karkista välitä, syön mieluummin jätsmiä.. Mutta jos pitäisi valita joku syksy/halloween teemainen herkku, niin omenahillolla täytetyt muffinit joissa on kermavaahtoa päällä. Nom!

8. Vampyyrit vai zombit?
- Tämä sentään oli helppo, vampyyrit. Oikeat vampyyrit, sellaisia joiden tielle et halua joutua.



9. Omituinen  pelkosi?
- Tän oon varmaan joskus kertonutkin, mut mua ahdistaa ajatus että jotain menee mun korvaan, varsinkin hyönteisten kanssa on tämä :D En osaa selittää mistä se johtuu, mutta pelkkä ajatus asiasta saa aikaan kylmät väreet, ahdistuksen ja hyi. En ees halua kirjottaa.

10. Omituisin asia minkä omistat?
- No hmm. Mietin pääni puhki tätä enkä keksi mitään. En mielestäni omista mitään outoa.. Muut ihmiset lähinnä ihmettelee mun lemmikkejä mut se on ainut mikä voisi edes vähän vastata tähän? :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti