keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

I'm glad I lost you..

Heipähei! Teitä lukijoita on tullut muutama lisää, tervetuloa :) 
Mun selkä on taas vaihteeksi ollut niin paskassa kunnossa, että lääkäri kehoitti siirtämään työharjoittelua ja laittoi sairaslomalle. Tässä sitten pähkäilen että valmistuminen menee syksylle tämän takia, miten raha-asiat hoituu jne. Opiskelen siis omarahoitteisessa koulussa, ja mulla on se tuuri että saan vuoden opiskella ilmaiseksi koska kuulun tiettyyn lokerikkoon. Tämä koulutus kestääkin vain sen vuoden, jos pystyy tekemään todella nopeassa tahdissa. Toivoin kovasti että olisin voinut, koska tämän takia syksystä tulee taas tiukkaa, mutta toisaalta.. Ei ole hyvä rikkoa itseään vielä pahemmin+ suurin osa tekee puolessatoista vuodessa kuitenkin. Yritän siis olla ottamatta stressiä! 




Olen siis lähinnä pelannut, hamstrannut kiiltäviä esineitä ja yrittänyt kuntoilla sen mitä olen pystynyt. Zumba on sellaista mikä ei käy selkääni hirveän pahasti onneksi. Viikonloppuna oli tarkoitus mennä Laternaan, mutta noh, elämä tapahtui ja päädyimme porukalla muualle. Hauska ilta oli kuitenkin. ^^ 


Päätin aikani kuluksi kuvata noita uusimpia shoppailuja, ja harakka-kokoelmani tolkienin koruista. :) Ekana on noi sydänpannat, jotka on niiiiin ihanat! Haluan vielä turkoosin ja mustan samanlaisen.. :D


Harakka-kokoelma; Galadrielin kaulakoru, Ereborin avain, Arwenin kaulakoru, Haltiaviitan brooch, toinen Galadrielin kaulakoru ja Taurielin kaulakoru. <3


Hiuksiin laitettava rusetti, joita hommaan kyllä lisää. Korviksia, en osannut päättää väriä joten otin kaikki. Maksoivatkohan 0,40€/ pari.


Pinkit sarvet, näistä oli vähän hankala ottaa kuvaa mutta on näistä vissiin täällä ollutkin jo :) Ja limen vihreät korvikset, ihanat. Mä oon oikeesti karsee harakka, en itekään kestä kohta enää :D


Galadrielin sormus, The one ring ja Aragornin sormus. Kynnet on hirveet, I know! :P


Kuoleman varjelukset kaulakoru ja noi sormukset vielä.


Palaillaan taas myöhemmin kun mulla on jotain mielenkiintoista kerrottavaakin! Paij

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti