lauantai 10. tammikuuta 2015

Crazy week

Aloitin tällä viikolla uudessa työpaikassa, ja pakko sanoa että oikea paikka tuli valittua! Kaikki on niin mukavia ja ottivat mut tosi hyvin vastaan. Mun piti vaan eka viikko seurata vähän sivusta, mutta jotenkin kävi niin että torstaina mä olin jo sijaistamassa opettajaa ja opettamassa äidinkieltä nelosluokkalaisille, mulle soitellaan kotiin että tuunko aikaisemmin töihin kun mua pyydetty erikseen ohjaamaan tunneille, ja olen päässyt avustamaan muutamaa erityislasta jo ihan kahdestaan. Olen kovin ylpeä itsestäni että olen saanut näin paljon jo vastuuta, ja teen kyllä kaikkeni että töissä kaikki sujuu kuten pitää! :) En olis koskaan kyllä uskonut että valitsen alan jossa pitää olla lasten ympäröimänä koko päivä, mutta olen todella iloinen että valitsin. Tykkään tosta hommasta niin paljon!

Uusi työ ja koulun alku ovat vieneet tehokkaasti kaiken aikani.. Jos en kumpaakaan noista tee, syön taikka nukun. En oo kerennyt edes pelata! Nyyhsk. :<
Tänään kuitenkin vietettiin vähän kahdenkeskistä aikaa S:n kanssa ja käytiin keskustassa syömässä. Se oliki tarpeeks hyvä tekosyy mulle meikata vähän enemmän kun töihin ei oikeen voi normaaleja meikkejä pistää :D Mitään tämän järkevämpää asiaa mulla ei ollukkaa, palaillaan paremmalla ajalla ^^


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti