torstai 13. marraskuuta 2014

Mnöh.

Odottelen edelleen halloween kuvia, joten siitä postailu saa jäädä nyt hetkeksi :) Juhlat olivat tosin sen verran riehakkaat että meinattiin saada häätö, ei taideta tässä hetkeen juhlia :D Huhhuh.

Mulla on menossa taas kauhea insomnia- putki (kello on nytkin 5.49)  ja kukun kaikki yöt valveilla.. Ja myöskin päivät. Nukun ehkä 4h yö jos saan ollenkaan unta. Mun unilääkkeet on loppu, resepti pitäis uusia ja lääkäriaika on vasta joulukuun alussa -.- Yhh.

Olen siis viettänyt aikaa vaan käyden koulussa ja pelannut poikakaverin kanssa diablo 3:sta.. Kuva tosin on koneelta kun halusin juosta tarinan vielä nopsaan läpi kun halusin ponilandiaan.. :D Alotin uuden hahmon viime viikolla, monkin 70+2lvl ja torment kakkosella mennään. Nyt vasta tarina läpi ni jos pääsis bounteja hakkaamaan sit seuraavaksi ku muutaka tekemistä ole. Meneehän se aika niinkin, mutta alan olla totaalisen väsynyt ja nukahtelen seisaalteen mm. Kauppaan. Kuitenkin kun yritän nukkua niin siitä ei tule mitään. -.-"

Sentään vähän piristää kun mun ebaysta aiiiikoja sitten tilaamat ripset, wig cappi ja ripsiliima saapuivat vihdoin. Oon leikkiny meikeillä ihan onessani ^^ Odottelen vielä peruukkia jonka olis pitänyt myös olla jo täällä...
No mutta tässä muutama kuva viime viikolta niin ei mene ihan urputtamiseksi koko postaus :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti