perjantai 28. marraskuuta 2014

lippp

No huh! On nimittäin niin hyvät salet näin blacl fridaynä että sain kivan kasan mm. Lip servicen vaatetta. Laitan vielä kuvaa kun tulevat, tosin en tiedä kuinka kauan kestää kun kauppa mistä tilasin on minulle uusi tuttavuus. Viikossa lupaavat mutta noh, katsellaan :D Laitan sitten kuvaa päälläkin näistä jos ovat sopivan kokoisia, vaikka yritinkin etsiä netistä kuvat. Ovat vaan hieman huonolaatuisia mutta sen saanee anteeksi :)
Tulevana maanantaina alootan sijaisena koulunkäyntiohjaajana, olen kolmisen viikkoa hommissa. Loman jälkeen sitten eri koululle ja pitemmäksi aikaa. Olin juuri tutustumassa hommaan muutaman päivän ajan osana yhtä koulun kurssia, ja voi kun tää on niiiiiin mun ala! Sain kans hyviä vinkkejä ja olipa yksi poikakin tehnyt mulle joulukortin <: Mutta noh, kuvia kehiin, päivitellään sitten kun on jotain asiaakin :D










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti